Wanneer is een CDT waarde hoger dan 2.6 procent?

Ik heb binnenkort een alcohol keuring, maar ik had vorig weekend een bruiloft en heb ik een paar whiskey glazen opgedronken.

Wanneer is een CDT waarde hoger dan 2.6 procent?

En hoelang blijft alcohol in je bloed Zitten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1 keer een paar (niet 10 dus) zou geen probleem mogen zijn.
http://www.uwbloedserieus.nl/cdt.php

Antwoorden (1)

Dat is niet precies zo te zeggen.
Dat hangt af van de persoon en het alcoholverleden.
Ben je man of vrouw, wat is je gewicht, hoe is je stofwisseling.....etc.
Bij onthouding daalt het CDT doorgaans binnen twee tot drie weken naar een normale waarde, maar na langdurig alcoholgebruik kan deze normalisatie veel langer duren.

Bovendien is het zo dat geen enkel laboratoriumonderzoek bij chronisch overmatig alcoholgebruik altijd een afwijkende uitslag geeft, of in vaktermen: geen enkele methode heeft een sensitiviteit van 100%.

http://www.uwbloedserieus.nl/cdt.php